På kretsfronten intet nytt


Det är sjukt vad man påverkas när datorn kvaddar och än värre vilken tid man lägger ner på den där efter. Att man tar och gör alla olika försök för att hitta en lösning och när man väl hittar den rätta lösningen så får man ändå inte rätt på det-
Det är dessa veckor som man funderar över att joina Plymoth Bröderna på alvar.
Specielt när man sen får allt på plats efter att ha fått göra ett specielarbete mega plus på datorn som innefattar näst intill allt och man har fått det mesta att fungera korekt så går det inte att få igång något ljud i datorn och det är verkligen illa.
Vad ska man nu göra på morgonen liksom?
Jag blir ju helt bitter och nedstämd när jag inte får min dos morgonmusik. Så nu får man försöka sjunga på morgonen istället, men vem vet... jag kanske till slut hamnar i Idol istället, klädd som en fjolla och pratar som Kim Källström.
Så nej, jag får väl hoppas på att jag kan fixa ljudet inom den snaraste framtiden så att man inte får några men.


"Självkritisk, bitter men jävligt snygg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0