Veckans tunga fråger

Hur ser veckan ut?
- Den börjar med en måndag och sedan slutar med en söndag

Något speciellt som händer?
- Få allt jobb på plats för att sedan runda av med lite gott krubb, en flask rötjut och ett leende likt Zlatans

Något ut över det vanliga?
- Kanske det kanske... Den som lever får väl se

Inget mer att säga om det?
- Njä... jag kan väl säga som så att jag godtagit en utmaning från Niclas och det kommer att bli både jävligt roligt och jävligt coolt. Kan antagligen bli den ultimata kvällen detta året

Vad hände senast som du var ute?
- Jag hade tyvär en riktig jävla skitkväll och jag drog bittert hem då klockan var barnet. Då jag hade det så tråkigt att jag nästan golvade vakten som frågade ifall jag inte skulle ha en stämpel när jag lämnade dörrarna

Vad skulle du egentligen gjort den kvällen?
- Jag antar att jag skulle ha stuckit till Helsingborg istället och upplevt deras festival en gång till eller bara suttit hemma i ett hörn, grätit och druckit whiskey med ett sugrör mitt i mörkret

Saknas det något i ditt liv?
- Ja det gör det väl tyvär... Jag saknar innehållet i min HD, en stor dos sömn och en öl i min hand just nu

Hur ser framtiden ut?
- Jadu, idag är det onsdag och imorgon är det torsdag. Antar att det är vecka 30 och att jag åldras en dag var dag. Där efter så får jag väl se vad tiden ger mig.

Dags för en hälsokontroll?
- För mig är det som att gå med rullebär genom en metalldetektor. Så nej jag avstår nog helst

Varför?
- Det är bara deprimerande och så länge jag har ett stort leende och känner mig lycklig så ska jag väl inte fokusera på annat =P

På en skala 1-10, hur bra mår du?
- Vill säga 10 men med lite små skavanker och för lite sömn så måste jag nöja mig med en nia.

Varför så högt?
- Det känns som att alla pusselbitar har fallit på sin plats och att jag kan klara av vad jag än vill. Jag har helt enkelt vinden i ryggen.

Tar du en utmaning?
- Ge mig en chans att pissa på dig

Hur ska vi avsluta detta då?
- Haaaaaaaalllå Lurifax, Gooooooodby pappersMax!



"Ät gul snö, det kan vara öl"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0