åla åla!

Klockan ar 17:22 och jag sitter i Playa Del Carmen och skriver. Inte helt fel maste jag saga.
Grymt skont vader med svala kvallar och jag har lyckats segla har nere nastan var dag samt lyckats dricka mycket paraflaxdrinkar med extra allt.
Ibland sa undrar man ifall det inte hade gatt att leva sa har bra for resten av livet, jag pratar om att segla pa gron och blatt vatten var dag, ata och dricka gott var dag, se kulturella saker och ge sig ut pa diverse aventyr. Hade bara varit sa underbart men dock sa hade jag val saknat mina favvisar hemma i vackra skane.
Ska ata om en timmes tid for att sedan bara ta det lugnt idag da jag imorgon ska ut och dyka pa havet vilket tvingade mig till att besoka doktorn i stan for att fa intyg pa att fa dyka. Men det bade tror jag och hoppas pa att det var vart.

Har annars lyckats ta 400 bilder redan under denna tiden och det kommer nog bli en hel del mer under veckans gang. Inte nog med det sa har vi med oss John som har fotat hela veckan med sin jatte kamera, sa att det kommer bli en hel del roliga bilder som kommer att laggas ut har inom en snart framtid.

Nu har jag inte mer tid for att sitta har och sloa, tankte ta mig ner till starbucks nu och fa mig en kaffe.
Men vi ses snart allihopa, varm ni upp sverige till mig sa avslutar jag har genom att saga åla åla!

Kommentarer
Postat av: C - the one and only ;)

Smack-Max! Du är saknad, vi ses på nyår hoppas jag!

2007-12-29 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0