Ryck upp dig Max!

Fan, jag kom på mig själv idag.
Kom helt enkelt underfull med att jag inte alls har varit den där energirika och glada personen som får alla andra at skratta och ser till att allt blir bra.
Fullt förståligt att man inte är den killen när man jobbar men jag har faktiskt varit tråkig av mig den senaste tiden när jag varit ute och jag har inte hittat orden på de sätt som jag brukar göra.
Skandal helt enkelt, Skandal med stora S:et. Men nu får det fan vara slut på den biten, nu ska Maxen rycka upp sig igen och hitta energin. Jag kan fan så mycket mer och jag ska göra allt fan så mycket bättre.
Inte bara min fritid utan också ett bättre jobb och ett bättre tempo. Känns som att det finns så mycket mer att ge och att jag måste bara se till att jag kör enda in i kaklet som man säger. Jag måste klättra mer på naglarna och skapa mig själv en bättre vardag.
Jag må överskatta mig själv väldigt mycket, men jag har så mycket potential som jag måste leva ut och hitta. För att jag vet att i vissa stunder så finns det inget som kan stoppa mig, varken på det privata eller mitt jobb jag och det är just den känslan som jag måste hitta och göra den perminent.

Jag är här och nu, det finns fan så mycket mer.
Jag kämpar mot toppen, jag är inte nöjd
Jag är mycket men vill bara bli mer
Andas in, andas ut... höj tempot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0