Dagar som dessa

Förr så kunde man säga komentarer till sig själv som hördes som "När ska du ta tag i ditt liv?", och dagar som dessa så önskade man att man hade kunnat säga dem igen.
Att vakna små skakig och sådär skönt med en hosta som börjar nere ifrån magen och går uppåt. Inte för att jag tänker så mycket på canser, men den hostan vill jag inte uppleva igen. Så nu ska jag inte ha några pinnjävlar i fortsättningen, pappa ska sluta mata kräftan i onödan.

Konstigt nog så hamnade man på IKEA idag av alla ställen, men konstigt nog så var det utan panik känsla och en jädra massa energi av inget. Köpte saker som jag inte behövde och glömde det viktigaste, att köpa en helt ny uppsättning tallrikar, glas och bestick så att jag hade kunnat slänga all disk som bara står här.
Men man får väl inte allt här i världen även fall Anders bjöd på en hel del skratt. Tack!

Hela denna dagen är en dag där allt går emot en men något säger till en att man inte kan sluta att skratta.
Detta är en dag uppbyggd av Redbull, White stripes, skallbank, klia huvudet och bjuda på ett leende

Så, sjung hej allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0