Elvis, Jesus & Jag

Måste börja med att säga att detta är en rolig morgon med för mycket skumma grejer.
Kan därför säga att jag vaknade liggandes uppe på alla sängkläderna med en fot som pulserar genom hela kroppen och ett öppet fönster där jag hör att jag tydligen har fått en ny granne med jävligt fin röst.
Sen så kom jag att tänka på allt fanskap som jag höll på med igår... Vänta lite, måste bara garva lite för mig själv... Nej, jag ska inte säga något för att då kommer jag att få det i bakhuvudet sen, men fan vad man kan göra skit ibland och det är jag fan ta mig stolt över och lite där till.
Så nu sitter man här och lyssnar på Timbuk och de sköna gamla Oasis dängerna, något som drömmer en tillbaka till tider som var otroligt roliga och än roligare blev tanken när Wonderwall kom upp och minnet av kvällen på någon jävla kolloniträdgård med Larsan kom upp, då det finns vissa ord som jag antagligen aldrig kommer att glömma.
Vi hade suttit och krökat whiskey in till blindo till så klart whats the story skivan, Larsan börjar bråka med dem andra där och vi är endast 2 och dem typ 30 stycken, då Larsan frågar mig ifall jag hjälper honom och jag svarade "klart att jag gör, jag är din vän men vi borde kanske överväga det hela".
Vi klarade oss undan makalöst nog och det ska man kanske vara glad över idag, men jag glömmer aldrig det och idag är det faktiskt väldigt roligt att tänka tillbaka på det.
Eller varför inte alla minnna till stand by me, bara att den börjar med made a meal & threw it up on sunday gjorde väl den till den bästa bakfyllelåten någonsin och förgyllde ens vardag på många plan... eller låten gott folk som bara satte sig på huvudet direkt och fick följa med över allt.

Nej, jag ska sluta tänka minnen nu och tänka på min vardag istället även fall if youre gonna be dumb precis började spelas och de sjuka natten från Göteborg inte kan lämna mitt huvud, så jag måste ju bara först ställa frågan till Kricka varför vi inte lyckadews att välta bilen och ifall kollvarna är tillräckligt smörjda? =P
Mycket skit har man gjort och mycket mer ska komma och det gör en varm och glad, så varm och glad att jag utlovar en fin sak som betyder att jag måste köra en TCR i Barcelona ifall de har sopcontainrar med hjul, det vill säga Trash Container Racing. Denna sport som jag uppfann i Italien.
Ut över det så ska jag se till att festa som aldrig förr hela sommaren igenom för att sätta mitt namn på kartan igen, för som sagt, det ska vara Elvis, Jesus & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0