Inte bra

Trode inte att det var möjligt när jag väl vaknade, hur kan man lyckas se ut så här?
Mina ögon hänger inte riktigt med och det ser inte snyggt ut. Ska sätta mig i bilen på väg till en släktträff om en timme och detta känns inte helt rätt. Får i alla fall hoppas att det blir bättre när jag får mina Norrlands Guld i bilen av farsan, även fall tanken slår mig att jag egentligen inte vill.
Jag tänker inte ta ett foto på mig själv idag, det är inte bra för min image. Jag tror att jag väntar några dagar och tar en bild då jag står med fulla segel nere i Klagshamn istället.

Nej, nu ska jag ta och se till att försöka snygga till mig lite. Träffar ändå bara den släkten vart femte år eller något. Så jag får väl göra mitt bästa även fall jag inte heter Olsson i efternamn.
Går det åt pipan så går det åt pipan.... men sjung hej allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0