Jaja... Russin Russin


Semestern är här och leendet är så stort att det håller på att spricka. Kylen är nästan slut men där är en jävla massa dricka. Så även fall inte vädret är här så lever man livets glada sommardagar =P

Fick skjuta upp Stockholm en vecka men hoppas att staden ligger kvar en vecka till. Kände inte riktigt att Stockholm var min stad när jag vaknade i morse och kliade mig lite smått i huvudet.

Malmö hela veckan, eller i alla fall tills på söndag. Det är ju fest på lördag och pappa är så klart på =)

Vädret är inte det bästa så stranden får nog vänta. Men iof... Blir nog ändå som så att jag drar till Klagshamn lite om dagarna och filosoferar med hjälp av en flaska vin och en ny song book =D

Annars då? Jag vet egentligen inte. Semester har minst sagt överaskat mig och jag skulle kanske åkt till Stockholm, men beslutet är redan taget och hur som så hade jag ändå inte fixat "barnvakt" till Ragnar. Även fall det inte är något inplanerat just nu i veckan så har jag en känsla som säger mig att det kommer nog att fyllas ut rätt bra ändå.

Nej, nu får jag nog ta och hålla truten istället bara. Varför inte bara släppa kylskåpet och dra ner och ta mig ett dopp ikväll. Inte det varmaste men dock så underbart.



Kommentarer
Postat av: Kristina

hello mister! hur e det? hur hittade du min blogg? ta hand om dig /Kristina

2007-07-03 @ 14:59:40
URL: http://enkristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0