Karmakontot


Jodå, då börjar man bli sig själv igen och den envisa skrattnojan börjar slå igen. Frågan är iof ifall det är festandet eller bara den fina situation som man lever i. Men visst handlar väl livet om att skapa så  många bra minnen som möjligt?

Gårdagen var ganska galen och det är ganska galet när man två gånger denna veckan har blivit ringd när man sitter i shortsen och inte lyft ett finger på hela dagen. Då man efter klockan 22.00 hör en röst som vill ha med en ut.
Det är ganska bra vackert och fint, det är ju semester och pappa är på. Sen att jag dricker med motta i fel mängder är en annan sak men även det är ju semester.
Det sjuka igår var bara att jag stötte på en stockholmare som var tät och hade för lite för sig. Så att jag fick sitta och shotta som en idiot. Vet inte riktigt vad min spritkredit ligger på hos honom idag men det var gratis och pappa tankade som aldrig förr. Något som jag vet i alla fall är att han fick mig att dra 7 shottar i rad när vi stod i baren och att det sedan blev mer. Där efter så började den berömda dimman bli lite för tjock, så nu får man bara vänta på samtalet om 9 månader om att man blivit pappa. Men det som man inte minns har aldrig hänt och som tur var så vaknade jag i alla fall ensam och jag antar att jag inte gjort något dumt.

Så nu är det onsdag, den heliga lill lördagen samtidigt som semester fortfarande håller i.
Jag är ju inte svårare än att jag ska ha förfest och se till att ha en sjukt bra kväll idag med, något som kommer att resultera i att jag kommer att må sådär strålande bakfull imorgon med blanka ögon och ett begär för pizza. Vackert och fint, ett vackert minne på karmakontot.


Sköna lirare lirar längst, pappa lirar ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0