Semester avslutningen

Efter att haft ledigt i 23 dagar och festat friskt i 21 av dagarna så kom det igår till den sista utgången och en sista kväll att bara ha det så super roligt som man kunde ha det. Så jag åkte ner till Linda efter att jag hade seglat halva dagen tidigare. Med mig så var det såklart en flaska rött och ett glatt humör.
Roligt nog så hittade jag en cykelhjälm som hängde med mig hela förfesten tillsammans med raderna "glöm inte bort att använda skydd" och "wear protection babe". Något som var slående och bra.
Ut över det så var det högt tempo och lite som inte gick ens väg, men än bättre var det när vi kom ut. Då jag fick en utmaning om att gå fram till en riktig feminist fitta för att massera henna på axeln för att sedan säga att hon var det vackraste som jag hade sett på hela kvällen, något som jag så klart även gjorde. Men när hon väl sen direkt efter förklarade att det var det finaste som någon någon gång hade sagt till henne så följde jag upp det med orden "ingen fara, jag har ett vad med några polare att jag ska få hem någon för under en hundring".
Behöver kanske inte säga vad det blev för reaktion, men jag vände i alla fall på klackarna och garvade gott.
Lite i denna bana var hela kvällen då jag gjorde allt som föll mig in och allt blev ju bara så underbart.


.... och tillbaka till min verkliga ålder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0