Semestern fortsätter

Ordet innan var rött bälte i karatefylla men istället gick det från svart till brunt. Vad som egentligen hände är kanske inte till så stor nytta men vi garvade som skolflickor och man hade det kul.
Kanske så var vi dem enda som missade att där var en skottlossning och kanske är jag ensam med att tro att jag hånglade med en 18 åring utan att riktigt veta om det är så.
Kanske var det inte så konstigt att jag och niclas inte fick komma med i fotoalbumet med det fotot som de tog pga att vi var tankers hela natten igenom, eller hur lång tid det än tog. Så jag får väl glatt sjunga No one knows.
Men jag vet i alla fall att jag hade 10 sugrör i min öl och att det smakade gott och resten behöver vi inte hänga upp oss på.

Så idag har jag legat med den hederliga frossan och mått sådär strälande lidandes. Men det blev bättre och bättre ju längre dagen gick. Jag fick 6 fläskfileer av farsan och kom på att jag fick en flaska rött gotte av Anders igår då jag bjöd på middagen, och då slog det mig. Jag måste fläska på något så sjukt den sista tiden som är kvar på semestern, bara att jag får försöka se lite sufistikerad ut nu i fortsättningen.
Med andra ord så är jag hos niclas om en timmes tid och då börjar skutan rulla igen.

Dagens onödiga vetande: Jag gjorde140kmh på 70-vägen mellan västra klagstorp och klagshamn idag och det kändes bra.

"Tycker du att jag är snygg? Men det tycker jag med"

Ps. Simma lugnt på alkoholens dynor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0