Veckans saker

Veckans ord: Gryyyyyyyda!

Veckans kvinna: Jungfru Maria

Veckans mening: Bjuder du på frukost också?

Veckans hit: En stockholmare mindre att hålla koll på

Veckans låt: Pulp - Common people

Veckans dryck: Strongbow

Veckans dans: Fylle-pekfinger-med-pingvinen-dans

Veckans alkoholsnitt: 0.6

Veckans måste: Att anta vadet



Vecko Raiting: 8.0
7 dagar och 7 nätter fyllda med bra väder, bra alkohol och bra allt. Livet är bara så bra vackert och jag är säker på att jag kommer att ha en högre raiting i efterhand. Har aldrig tidigare mått så här bra.
Vissa saker saknas men det gör det väl i och försig alltid, men jag är lika glad ändå.

P.s. Om du dansar med mig så får du lov att stå på mina tår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0