En ny sommar, en ny helg och ett nytt leende

Jodå, nu sitter man här igen. Sådär lagom slutkörd med ögon som hänger i golvet och en frisyr som ser ut som ett knullrufs som världen aldrig tidigare skådat.
Så vad skulle jag säga mer än ordet "sweet" ;P

Jag kan börja med att säga att jag tyvär inte kunde hamntävla i fredes då det var lite väl för busigt väder för att de skulle kunna godkänna det och det blev därför flyttat till lördagen.
Visst hade man det lite på känn, men man trode inte direkt att vi skulle dansa hela natten igenom på slagt för att sedan snacka skit och äta flott efteråt på den blekinge inspirerande gatan där allt denna helgen hände.
Jag lyckades till slut krasha på Anders soffa nere på möllan någon gång på morgonkvisten och makalöst nog så lyckades jag inte få upp ögonen då Anders väckte mig inför tävlingen en två timmar senare. Sådär lagon trött och sliten med det där tragiska charmiga utseendet som bara jag kan ha en lördagmorgon klockan nio på morgonen.
Vi insåg ganska snabbt att vi skulle bli sena och visst blev det så. Vi höll på att kassta låss då startskottet gick, samtidigt som man inte riktigt hittade energin till något.

Energin hittades igen någon gång lite senare på kvällen efter lite rutten fisk med tandpetare nere på lilla torg, som var förvånandsvärt gott. Då jag fick förslaget om en ny utgång och lite mer belastning på levern...
Klart att jag inte kunde motstå, då jag i samma stund började känna musiken i knäna och lät det därför sprida sig vidare till höfterna.
Så efter 30 minuter vid strykjärnet, en del öl, dans och än mer skratt så var vi ute igen.

Det sägs att man bara lever en gång. Inte vet jag men ifall det är så, så vet jag att jag inte kommer att ångra en enda natt i mitt liv då jag får tillbringa dem med ett underbart sällskap.
Hoppas därför att jag ger er alla lika mycket skratt som ni gör mig glad samtidigt som ni ser att mitt leende fortfarande sitter som klistrat på min läppar. Med andra ord, Max tackar för en underbar helg


Veckans Raiting: 9.0
Mycket dans, mycket skratt, mycket av allt... Sömnskadad som få, kommer att vara död imorgon men det får väl gå





Kommentarer
Postat av: Anders

Sköna bilder.
Intämmer helt med dig Maxen.
Väldigt trevligt sällskap och kul att träffa dina kollegor.
Men nästa midsommar ska vi komma i tid...

2007-06-25 @ 09:20:21
Postat av: Knäckis och Slubby

Tack själv för en supertrevlig helg! Du förgyllde den med din sköna humor och underhållning. Dansfilm finns snart tillgänglig om polisen tillåter.
Stor kram på dig!

2007-06-25 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0