Onödig info

Är jag nöjd med livet?
- Kan man någon gång vara nöjd egentligen. Men jo, det får jag väl säga även fast jag är jävligt bitter

Några tankar på att skaffa familj?
- Nej, jag håller mig till familje middagarna och låter biran flöda om helgerna istället. Kan inte tänka mig att ha skrikande barn när man är bakfull och än värre att behöva planera all sin fritid också.
Tycker bättre om raggnings repliken "jag har ett liv"

Vad är de tre viktigaste sakerna i livet?
- Enkelt! Jobba, Festa och vara med vännerna. Då räknar jag även in att det finns sprit på festen samt lite brudar och nikotin. Även att vännerna har saker som tv-spel och lite skräpfoder hemma

Bästa uttrycket som finns?
- Är man dum i huvudet får kroppen lida, är du tillräckligt dum så gå och dö

När är jag som snyggast?
- Måste vara söndags morgonen klockan 9.00 när pappa ringer och frågar ifall vi ska äta lunch ihop

Vad är kärlek?
- Något som börjar som en bra känsla för att sedan återgå till att var dag tvingas se ett bröllopsfoto och en vigselring, då man inte kommer ifrån frågan "var fan kom detta ifrån?"

Vad är hjärta?
- Jo visst hängde man med på biologi lektionerna. Hjärtat sitter i mitten av bröstkorgen och spetsen går mot den vänstra sidan. Hjärtat fungerar på det sätt att den pumpar ut blod i kroppen.
Frågan är bara ifall man kan säga att man gör det med hjärta när man väl får stånd?

Att vara eller inte vara?
- Skit i vilket, va det som du vill vara. Vem fan bryr sig om gnatet om vart man ska stå?
Det är bara att göra det som man tjänar bäst på

Varför är bollen rund?
- Vet du inte det så är du allt bra dum

Vad är TNTexpress?
- Ring 020-960 960!

Möllan eller Stureplan?
- Behöver jag ens svara på den? Möllan såklart

Vad gör jag när jag blir enormt rik?
- Jag har ett barskåp stort som systembolaget, pool, slott i namn residence Hartler, hembiträde, har en viper i garaget men åker RR till jobb.
Och har antagligen inget annat än jobb på veckoschemat...
Men vill du bli min hustru?

Vart lever man livet?
- För stunden och vart som hellst

En raiting på mitt liv?
- Ca 8.0 men siktar högre. Kanske uppe i 9.0 nästa helg som jag siktar på.
Får ju ändå tänka på att HIF är med i botten på allsvenskan, semestern börjar snart och lönen kommer på fredag. Så när jag väl tänker efter så är det nog redan en 9:a

Vad saknas?
-Det skulle väl vara en bir för att det är lill lördag och möjligtvis ett hembiträde

Vad ska det göras nu då?
- Ja, jag får väl gå och ta en bira och njuta helt enkelt för att sedan städa undan lite. Så jag släcker väl ner nu och låter mitt leende skina


Kommentarer
Postat av: Marielle

"får ju ändå tänka på att HIF är med i botten av allsvenskan.." HAHA! kul att det gör någons liv aningens bättre ;)

2007-06-14 @ 15:38:50
URL: http://marielleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0