Sweet mothafuck =P

Är lite som bamse, bara att istället för honung så har jag bira.
Lite för mycket godhjärtat,
Lite för mycket frispråklig
Lite för bra ;)

Vad ska man säga?
Allt går framåt och fy fan vad livet är härligt.
Någon pratade om fest imorgon och andra säger att det är sant. Hur som, pappa är med.
Lite skoj skadar aldrig =)
Because I am So Fucking Sweet =)
Glöm inte blinket i ögat =)

Nej, om man skulle ta och sova en stund nu. Lång dag imorgon.
Har lite saker på gång.
Jag svarar inte på några frågor, men jag kan bjuda på ett leende och det tindrar i mina ögon.

Nej, skönhets sömnen kallar. Måste stryka några rynkor och bli en natt äldre.

Godnatt, godnatt, godnatt...
och glöm inte sov så gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0