Underbart!

Hej Alla glada.
Vi börjar med att inleda med att säga att detta är det första som jag skriver i denna blogg och att jag kan lova att det kommer att bli en hel del.
För er som inte hängt med innan så har jag varit med i forum, bloggar, inlägg och allt vad det nu heter på sidor som haket, nightlife, lunar, sockerdricka osv osv innan.
Till skillnad från då och nu så komer jag inte lägga så stor tyngd på filosofi och poesi. Visst, det var en rolig period i mitt liv då jag skrev och skrev som en dåre om det. Det ligger fortfarande i mitt intresse, men jag gillar mer att festa, jobba och leva livets glada dagar.
Mycket möjligt att jag kommer att lägg in något inlägg om jag håller någon toast eller dylikt. Men som alla som känner mig vet så är det aldrig något långrandigt, utan det handlar mer om skämtsamma saker som rimmar.

Skit i det nu! Kom til sak!

Helgen har varit helt underbar. Började med att man fick bonus så jag tänkte att jag kunde investera lite pengar på att fortsätta att ha det roligt, och det gjorde jag också.
Började med att vi såg plötsligt i Vinslöv hemma hos Anton. En ganska skön start på en kväll för att sedan åka hem till Henke och dricka öl med Henke och Forken. Mycket snack, mycket öl och vi landade till slut på "Lilla" där vi hade två/tre dricka för att sedan sluta med gatuköket. Bara en lugn och trevlig kväll med andra ord.

Lördagen kom det igång bättre. Jagade folk för att få ihop en bra förfest då jag var på studs humör och inte ville något annat än att komma ut full och glad. Något som jag måste säga att jag lyckades med.
Fick tag i ett glatt gäng med mycket sprit och humör på topp. Speciellt kul att Carro, Jill, Flaggan och Johan kom. Men alla er andra, jag älskar er med bara att ni super ändå så mycket så att man ser er var gång som det är något =)

Kom tråkigt nog inte ut på något disco även fall mina knän ryckte och att det hade börjat sprida sig till höfterna. Men det blev ju "Lilla" igen och pappa fick dricka Newcastle och le stort. Sen så var allt bara så otroligt roligt.

Men bäst av allt är att Norrköping börjar närma sig och att jag är skylldig många olika danser och en hel del dricka =) Jag måste dra vart enda dans i boken och dricka allt i klubbens lista innan jag kan känna mig helt nöjd =)
Det kommer att bli en satans bra resa, och ifall den slutar lyckligt eller inte vet jag inte. Men jag kommer i alla fall att släppa loss som aldrig förr.

Livet är så jävla vackert!
Jag är singel, kan gå ut när jag vill och se till så att jag mår super. Men bäst av allt är att man inte saknar någon vid ens sida utan man vill bara ha det så roligt som det går.
Men under tiden som jag sitter och sjunger "So don't play with me, 'cause you're playing with fire..." med glimten i ögat, mycket ironi och ett stort leende så tänkte jag avbryta med att säga godnatt och hoppas att morgondagen blir så vacker som jag vill att den blir =)

Blås vind, blås. På Tisdag ska det seglas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0