Veckans saker

Veckans ord: Eskalera

Veckans motto: Enda in i kaklet

Veckans mening: Snabbt som gummi

Veckans rally: Skogsvägarna runt Åhus

Veckans måste: Hela veckan! =o)

Veckans ikon: Johan Nordlander

Veckans hjälte: Calle

Veckans sötis: Sanna

Veckans mest slitna ord: Förenkla

Veckans stad: Sjöbo

Veckans lunch: Biff ala Lindström i Hörby

Veckans snabbis: 5 minuter för ett BigMac i Eslöv

Veckans Rating: 10.0
Underbart... ordet säger antagligen mer än vad jag själv kan beskriva.
Ibland så kan man bara gå med denna underbara känsla och mysa. Som att sitta ensam på kvällen med ett stor leende och en kropp fylld med lycka. Som att min energi och mitt leende fyller ut min vardag med det bästa sällskapet.
Jag önskar mig inget mer, vill bara stanna tiden och njuta.
Mitt liv är vackert igen som vanligt bara än vackert

"ser du inte ljuset så dra för tusan upp persiennerna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0