Av anledning av för mycket gnista

Alla sagor har en början och ett slut

En början som byggs av förhoppning,

ett slut på vad situationen egentligen är

Den som är snygg i allt klär

Men känslorna är tunga,

det är för mycket som jag bär


Så snälla lämna mig, lämna mig i fred

Det är på tok för mycket ånga,

alldeles för mycket brinnande ved

Så snälla du, spring du din väg

Det börjar bli för mycket

Våra känslor dem brinner

En sak ska du veta innan du försvinner

Inte är det personligt,

bara en rädsla för att mitt hjärta ska brista

Jag lämnar dig av anledning av för mycket gnista


När man ska tänka på att löpa linan ut

så någon stans i dimman blir det svårt

man hittar ingen framtid

utan bara ett slut

Leendet är borta, tårarna rinner

Jag har tappat mig själv

Vem ljuger jag för när jag ber att du försvinner


Så snälla lämna mig, lämna mig i fred

Det är på tok för mycket ånga,

alldeles för mycket brinnande ved

Så snälla du, spring du din väg

Det börjar bli för mycket

Våra känslor dem brinner

En sak ska du veta innan du försvinner

Inte är det personligt,

bara en rädsla för att mitt hjärta ska brista

Jag lämnar dig av anledning av för mycket gnista


En framtid byggs inte alltid av två

Så snälla du,

ta en bit av mitt hjärta innan du ska gå

Gör det bara inte personligt

Du vet att det är min rädsla för att mitt hjärta ska brista

Det är därför jag lämnar förhållandet i anledning av för mycket gnista

Så ta med dig dörren när du går,

avslöja några hemligheter som vi haft

Strö lite salt i mina sår


Att det ska vara så svårt att säga att man älskar någon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0