Hittade ett gäng gamla bilder i bokhyllan





De personliga favoriterna:

Kims spännarbild, du ser ju nästan ut som en beefcake

Min egna spännarbild.... var mest bara full och borstade tänderna

Flaggan i underställ, lägg även märket till att din mobil syns där... ja den som du bet sönder på SB

Sandra/Kalle bilden från Rhodos, vi snackar ångest va Kalle

Vilket leder till nästa bild på Ida =P

Sen så är min hand sådär fint svullen på alla bilderna från Rhodos

Inte får jag glömma bilden där Palle är med, killen som Kim hittade nere vid gatuköket... "jag borde egetntligen inte dricka, jag är alkis" och Kim svarar "coolt, ta en bira"

En jävla fin bild den också där Kalle har däckat i Annas knä. Fyllekåt?

Gambianen Vs Farsan är också jävligt fin. Farsan håller mer än hela hans årslön i handen och bläddrar igenom dem

Även bilden på Pah Colli är av världsklass. Inte för att bilden är så speciell, men att Sir Steven Pah Colli bara står där och dricker bir med oss och säger "keep body warm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0