Peppa peppa ta fackin Trä


Antagligen min mest sönder tjatade komentar i hela mitt ordföråd.
Men även det enda som hjälper till allt.

Jag må ha otur, eller bara inte ha lyckan med mig i alla tillfällen. Inte för att jag alltid är perfekt, men jag vet att jag har en sådan enorm vilja. Något som gör mig så besviken på mig själv, en besvikelse över att jag inte kan prestera bättre än vad jag gör när det väl händer. Att jag verkligen inte kan bevisa att detta är vad jag är bäst på och är något som jag inte låter någon slå mig på fingrarna på.
Hur sur jag än är så handlar det endast om mig själv och inget annat, och även fall jag är väldigt sur och bitter så blir det som en tändvätska för mig.
För att en sak är säker, jag får det att hända och jag ska visa att det är ett stort jävla misstag att jag inte fått chansen inu.

Jag är mannen vars leende vägrar att försvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0