Supersonic


Så jävla vackert, så jävla underbart, så jävla mycket mig själv

Det är torsdag och det blev ingen övertid. Dagen flöt på bra som fasiken och man sitter bara här och njuter.
Det är mindre än 3 timmar kvar tills det är fredag, och minst 5 bokade möten innan helgen slår ut.
Det är mindre än två dygn tills det att jag sitter på en fest, och det är mindre än två dygn till jag sitter och dricker en stor iskall och fin öl.
Det är mindre än 5 dygn tills lönen kommer och det är mindre än 5 dygn kvar tills extra pengarna kommer.
Det är en del huvudvärk och hårt slit kvar, men mindre än 4 månader kvar till den stora bonusen

Så även fall jag inte fick mina älskade skattepengar som väntat så är allt bara så underbart.
Fy fan vad livet kan vara vackert!!!!

Så låt mig höja på glaset inom tiden av ett dygn
och förgylla denna helgen som kommer med skratt och lycka


"Hellre magpumpning än magkatarr"

Gott Nytt Alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0