Nä nu Jiiiiilar!

Satan i mig ja, nu börjar energin komma tillbaka igen. Adrenalinet pumpa och allt blir som vanligt då allt bara går ens väg. Så jiiiila fint att känna att formen är på väg igen, det behövs.
Så vad nu då?
Nej inte blir det att åka någon räkmacka, kan alltid ta taxi eller köra firmabilen, funkar mer än bra det. Så det blir bara att kämpa på i 120 knyck och se till att jag lever upp till mitt namn, energi är till för att förbrukas.
Finns inget bättre än att nästan pressa en själv till vansinne då man skapar sig själv ett tunnelseende på målet och bara kör på. Bara älskar det när man får låta vinnarskallen ta över allt och mala på, en underbar känsla. Det är just det som är respekt för mig, de folk och de tillfällen då jag eller andra går in med allt och all energi för att göra det på bästa möjliga sätt då man skapar sig något och gör sig förtjänt av det.
Är helt speedad nu och tänker bara på morgondagen, nu jiiiilar smäller det i knutarna


Siktar man mot stjärnorna så hamnar man på månen, vart siktar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0