Veckans saker

Veckans dryck: Treo

Veckans idol: Hendrix

Veckans kvinna: Mickan

Veckans låt: Starta mig med Pedalens Pågar

Veckans ord: Kvalitet

Veckans mening: Alkohol smakar bättre på lördagsnatten än söndags morgonen

Veckans Big No-No: The Voice

Veckans stad: Kristianstad

Veckans mobbing offer: Bartenders



Veckans Rating: 6.3
Full fart och lite väl sliten. Kommer mest handla om att ladda upp inför det som komma skall. Kanske inte allt för roligt men jag sjunger i duschen igen och jag skrattar i bilen, så vad har egentligen mer betydelse?

"Jag är inte snygg, jag har andra kvaliteter. Vad fan e du?"

Kommentarer
Postat av: Mikaela

du är ju allt för söt ibland=)

2008-04-15 @ 14:28:18
URL: http://www.memickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0