Äntligen!

Efter 5 veckors semester så var man efterlängtat tillbaka i arbete.
Jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska förklara. Men det känns som att livet lägger sig på en helt annan nivå då jag får känna tempo och stress, att få hantera stress och situationer. Jag får arbeta i det tempo som jag vill där mätaren står i topp och mina ord och handlingar gör en större skillnad än någon vart. Ett arbete där allt jag säger tas på allra största allvar och jag känner en stor respekt och ett stort ansvar.
Jag får var dag vidga mina gränser och utvecklas som person och stryper mina begränsningar, något som alltid varit min filosofi i livet.
Så fort jag kom in i min bil idag med min kavaj, skjorta och slips så kände jag mig som en ny person som kom upp i en helt annan vuxen nivå än den man varit under semestern. Jag satte mig i en bil fylld av möjligheter framför mig som ska jagas ikapp med all den energi som jag bär.
Jag är hungrigare än någonsin och jag vill bara ha mer, äntligen är min kropp fylld av adrenalin igen!
Det är bara så fantastiskt underbart. Äntligen får jag plåga mig själv igen genom mitt arbete och det är så jävla gott, äntligen får jag tillbaka min saknade halva av mig själv med en kämparvilja större än något annat. Det är så vackert.
Äntligen får jag göra business igen



"Let me see your warface! också dödar vi en budget!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0