ctrl alt delete

Alla vet hur mycket jag hatar microsoft och hur jag kan gå i taket över att det inte vill funka, men ändå så önskar jag mig att kunna trycka ctrl alt delete och få det till att gå tillbaka från början.
För att just nu så vet jag inte vad som händer och hur saker ser ut. Något som stör mig till 1000 då jag är van vid att ha ett jobb som täcker alla vardagar och helger som är till för att leva livet. Där allt är väldigt enkelt och inget är svårt mer än att komma upp på morgonen ibland.
Just nu vet jag inte något alls och jag undrar över så mycket men vet ändå inte. Det enda jag egentligen vet är att jag älskar mitt hjärta mer än något annat i världen. En känsla som jag aldrig tidigare kännt så starkt som jag gör nu, en känsla som får mig att vilja göra allt och än mer.
Jag vet hur mina känslor är och vad jag vill men jag har inte en aning om hur hennes är och vad hon egentligen vill.
Känner hon som jag? Vad är det som hela tiden tynger? Vad är det hon tänker var gång det är tyst? Varför är det så komplicerat? Vad vill hon att jag ska göra?
Många frågor och än fler som går i mitt huvud och jag hittar inga svar.
Jag antar att tiden ger mig svaren och jag hoppas på det bästa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0