Enligt horoskopet

Säger att jag är förälskad


Att jag är spontan och älskar kyssar och uppmärksamhet från den du älskar


Att jag försöker att njuta livet fult ut och ditt kärleksliv börjar snart att blomstra


Att jag har ett starkt kärleksförhållande som kommer att hålla länge och minnena kommer att vara förevigt.


Att mitt liv kommer att ta en ny vändning, men det kommer att vara till det bästa för dig och du kommer att vara glad över förändringen


Att min bästa vän ska heta Mats


Att jag kommer ha 15 vänner genom mitt liv som kommer att stå mig nära


Att jag föredrar äventyr


Att jag är spontan och kan t o m lida för att göra andra tillfreds






Och hur mycket kan man förlita sig på detta?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tjena Hoa! Hoppas att du hade trevligt i fredags! Jag tyckte att det var sjukt roligt, jätte kul att träffa dig, var ju evigheter sedan vi festade ihop sist! Vi får blanna oftare =) Kräm

2008-09-01 @ 00:04:13
URL: http://emiliacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0