Så jag drar...

Äntligen så kommer the grej of the year!
Och ni kanske undrar vad det är?
Inte den största saken att komma med men i min tanke så är den så stor som den kan bli. För att imorgon så åker jag ner till Ljunghusen och spenderar två dagar med mina två bästa vänner och barndomsvänner i en stuga som har allt för många minnen och alltid lika roligt och bra som den varit i alla år.
Vad kommer att göras då?
Ja som vanligt så handlar allt om att slappa, grilla, dricka öl och ha det roligt. Vi har kännt varandra så pass länge så att det blir en avspänd stämmning även fall det av och till blir ös i en mindre skala. Vi kommer att skratta otroligt mycket, må bra och bara njuta av allt som finns.
Finns det sol så badar vi, finns det inte det så gör vi nog det ändå. Sådant är livet när man ser det på ett sätt med glimten i ögat och ett bra humör. Underbart helt enkelt i en bra beskrivning.

Fy fan vad roligt de

Kommentarer
Postat av: Mysan

Älskar din blogg...lägget annars max? kram mye

2008-08-05 @ 13:02:38
URL: http://www.orgypistol.com/mysan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0