Pest eller Kolera

Att gadda in orden "Never Walk Alone" var som på kroppen, eller förstora mina läppar till den dubbla storleken?
Över min döda kropp att de äckliga orden skulle få pryda min kropp!

Att byta mitt namn till Adolf Hartler, eller tvinga mig själv in i en dockosopa?
Aj... Om man ändå ska förstöra sitt omdömme helt totalt så varför inte göra båda

Att färga skinnet svart, eller att bli vegan för livet ut?
Jag hade utan tvekan färgat mitt skinn svart istället för att leva som vegan. Jag kanske till och med hade köpt en sådan fin rastamössa och gått med i Bob Marleys fanclub

Att gifta sig med en kvinna i 50-års åldern som åker till Gambia vart år för att ligga med unga svarta männ, eller bli partiledare för vänsterpartiet?
Det är nog enklare att lära sig att vara otrogen än att lura sig själv var dag för att tro på något som är bullshit, så jag gifter mig inte med henne för att hon är snygg, dock så är hon bra mycket bättre än Lars Ohly

Att vakna var morgon till Krister Sjögrens underbara stämma, eller byta ut dansbandet mot Stockholm i mitt hjärta?
Inte likt mig men Krister får då bli min idol

Att tvinga sig hoppa på ett ben jorden runt, eller leva i celibat för resten av livet?
Hade utan tvekan hoppat jorden runt på ett ben... hade säkert klart 2-3 mil innan knäet hade pajat, sen hade ambulansen fått köra mig resten av sträckan

Att tvingas att svära i var mening som sägs, eller tvingas torka sig med handen var gång man bajsat?
Jag är inte mycket för att svära men detts är inte den enklaste frågan. Dock så går det att tvätta händerna efteråt, sen så länge det är stängd dörr så är det ingen som har en aning om vad som händer där inne. Så hur illa det än hörs så får det bli mitt svar för att svära skulle förändra mig helt totalt till något som jag inte vill även fall det inte är lika äckligt

Att ställa upp i Idol nästa år, eller fria till första kvinna som man stöter på?
I Idol så får jag i alla fall ett säkert svar så jag hade lätt valt det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0