Som flaskpost, pirater och inhemskt skit

Först och främst så ska jag börja med att hänga ut N:et för att han inte höll vad han lovade... FY! Och ifall jag ska hänga ut någon så måste jag öven lyfta upp någon och det blir utan tvekan Phille för han imitation av Per-Arne.
Är för tillfället näst intill surealistisk och hjulen snurrar inte allt för hårt. En vanligt förekommande faktor när man pratar semester, tider då man dricker inhemskt som är för dåligt för att kunna vara bra, glömmer bort vilken dag det är men känner sig lycklig över att ej glömt julafton i alla fall. Annars så är de dessa underbara morrnar då allt plus solbrillorna åker på för kvalitetstid i soffan då inget spelar någon roll mer jag själv i min egen roll och inget mer.
Är som sagt helt surealistisk idag och vet inte riktigt vad jag säger men ändå så trillar det ut ord i vanlig ordning.

Jag måste även skriva att när jag säger "mmm" eller upprepar ord som "precis" och "okej". Då hör jag antagligen inte vad du säger men du fortsätter prata och tror att jag bryr mig om innehållet. Men i ärlighetens namn så hör jag bara inte och orkar inte säga va eller lägga ner energi för att få er att prata högre så att jag hör.
Dvs. om min hörsel blir sämmre med tiden så kommer jag att skaffa stumtavla.

Varför ringer telefonen hela tiden? Det är fan ta mig dagens stora I-landsproblem, men än värre är varför man inte kan stänga av den. Dock så funkar det för mig så länge jag får använda orden mmm, okej och precis.

En viktig punkt här nu, ni kanske känner till att röda korset haft en insammling som hette kramas för de ensamma. Är det bara jag eller hörs det inte som en insammling till en herre i 50-års åldern som vill till Thailand?

Äh jag vet inte. Flummar mest bara runt i huvudet på mig nu, det mesta går under namnet onödigt vetande som för mig är så nödvändigt.

Att bli kallad äcklig ska tas emot med stolthet!

Nej nu kallar frullen. Melwins hade varit trevligt men jag undrar ifall de fortfarande kör frullemenyn så här dags, även det ett I-landsproblem som jag inte vet hur jag ska ta itu med det men jag får helt enkelt finna en lösning. Men dock! Kan McGyver göra en tax av en korv, 2 batterier, ståltråd och en salami så borde jag vara stor nog för att klara detta.


Gott nytt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0