Man blir fan ta mig inte yngre

Satt uppe i min lägenhet och insåg att jag precis hade tagit min sista snus och insåg att jag inte hade några fler doser kvar i kylen. Så jag beslöt mig för att dra ner till gatuköket för att köpa några doser.
Hade endast en t-shirt på mig och orkade inte dra på mig någon tröja så jag tänkte att jag kund springa ner dit så slapp jag i alla fall att frysa. Så jag sprang ner till bankomaten först för att ta ut pengar, detta är en sådan dum bankomat som alltid spottar ut en minneslapp varje sig man vill eller inte. När minneslappen kom ut så råkade jag tappa lappan på marken och den blåste iväg. Max tänkte, skit i samma vad kan hända för att jag tappade den då den antagligen inte kan göra någon skada.
Jag fortsatte att springa och fick öka farten för att hinna över vägen utan att bli påkörd, sprang som en galning och hoppade upp på trotoaren med båda händerna instoppade i jackfickorna då jag landade med foten på en, ja just det ja, en minneslapp som gjorde att jag brutalt halkade till, smällde höften ner i marken och sulades in i huset framför mig.
Kändes lagom pinsamt att ligga där på marken och göra stönliknande ljud utan att kunna resa sig upp.
Så när jag väl efter en stund kunde resa mig upp igen och dra mig vidare till gatuköket, bara att den här gången så sprang jag inte längre utan mer haltade med en uppsvullen höft fram till slutdestinationen där jag stod helt nerskitad och insåg att jag även hade fått ett sår på handen som blödde då det enda som jag kunde tänka på var "att jag alltid ska lyckas göra dessa bra intryck".

Så nu sitter jag här hemma och har insett att det värsta nu är att det bara gör mer och mer ont, att även min arm är uppsvullen och har fått sig ett sår under tiden som min axel försöker sig hoppa ur led på mig samtidigt som jag kom på att jag stukat handleden.
Så pappa antecknar, "jag är inte så ung som jag känner mig längre".
Nu ska jag ta mig tillbaka till soffan och få ner en treo.

Puss och på återseende

Kommentarer
Postat av: Christian

Men fan Max! Vilken jävla otur! Jag hade tänkt att försöka sluta snusa, men ack så svårt det är. Men jag ska, jag måste sluta! Så jävla dyrt det är med en dosa. Helt galet!

2008-02-05 @ 22:58:06
URL: http://ghostchant.blogg.se
Postat av: Fröken Z (du vet vem jag är) :-P

Allt kommer tillbaka på ett eller annat sätt. Kunde inte låta bli att skratta när jag läste det :-D

2008-02-13 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0