Vad händer i Max värld?

Allt för mycket och allt för lite.
Jobbar mest och låter mitt leende hålla mig flytande med ett stort hjärta och ett glatt humör.
Drömmer mig bort lite av och till utan att egentligen vilja någon annan vart, då jag mest fantiserar om drömmar för att det bara är så härligt.
Kör runt på den skånska landsbyggden och får se alla dessa växande fällt ihop med allt skimmrande vatten när jag kör på kusten för att sedan hitta alla dessa små trevliga resturanger för att äta lunch då man känner sig kär i vårsolen under tiden som man håller på att stressa ihjäl sig.
Funderar på att köpa ny båt och tänker väldigt mycket på sommaren och havet.
Kommer att börja fartygs befälhavare klass VIII kursen den 20:e mars.
Känner mig utvecklas var dag på alla nivåer och känner vinden i ryggen även fall jag slungades iväg av en orkan bakåt ganska nyligen, när jag nu står på toppen igen.
Jag har tänkt men inte kommit någon vart men ändå känt mig nöjd av lugnet.
Mina knän har hoppat fel flertalet gånger och jag har försökt att hitta skrattet i den huggande känslan utan att lyckas men ändå varit glad.

Jag känner mig för närvarande upplivad och vill bara le


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0