Veckans saker

Veckans komentar: Utan mina fiberdukar får jag tuppjuck

Veckans ord: Tuppjuck

Veckans stad: Hässleholm

Veckans motto: Hitta flugor med trasig flugsmälla!

Veckans ikon: Tobias Jönegård

Veckans kvinna: Maja

Veckans mening: Damp är ingen sjukdom, det är en livstil

Veckans mongo: Den som gjorde inbrott i min bil

Veckans bild: Ej tagen

Veckans höjdare: Lönebeskedet =P


Rating: 6.0
Trött och sliten. Smått jagad och en vecka som jag gör allt för att uppnå bästa resultat.
Känns som att jag klättrar lite väl på naglarna denna veckan men det kan förhoppningsvis en öl förädla till helgen =P


"Du pissar inte i min pool, jag simmar inte i din toa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0