Veckans saker

Veckans höjdpunkt: Automatare med full patte

Veckans mening: Kärleken är fan ta mig inte blid, den är efterbliven

Veckans ikon: Henrik Nilsson

Veckans ord: Riksnivå

Veckans låt: Brittan - Du vill ha en bit av mig-låten

Veckans kvinna: Issa

Veckans Big No-No: Absolut, är på humör!

Veckans dryck: En flaska rött

Veckans stad: Sjöbo

Veckans eloge: Carl "CJ" Johansson


Rating: 8.5
Äntligen en bra vecka och mer ska komma.
Mycket som händer och mycket som jag inte vet som väntar.
Pedalens Pågar på lördag på bakfickan om inget annat.
Så gå nu och panta din partner och möt mig där.


"Om skrattet förlänger livet så är du skylldig mig större delar av ditt liv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0