En rad onödiga jävla frågor!

Läget?
- Som en knarkad bäver i solbrillor sjungandes Good Riddance med en taskig frilla

och det betyder?
- Trött som en annan bäver, slut som en än annan och saknar en helt annan

När drack du första kaffet idag?
- Inte fråns klockan 9.00, snacka om att vakna upp på helt fel sida

Och det var?
- En obeskrivlig känsla som fick mig att vilja köra i 230kmh genom landets transportavtal

Vad var din första tanke när du vaknade idag?
- Semester! Semester! Semester!

När träder den i kraft då?
- Inte fråns vecka 28:a, hela 9 arbetsdagar kvar

Vad ska göras under semestern?
- Så lite som möjligt och så roligt som det bara går

Ska du inte bli brun?
- Som en neger i ett pariserhjul

Hur mycket energi finns det egentligen kvar?
- När jag vaknade i morse så fanns det lite, under slutet av dagen fanns det nästan inget. Så det finns väl antagligen dubbelt så mycket att ge bara treon räcker

Vad ska ha blivit gjort innan semestern börjar?
- Allt som ligger och lite till som att tex sätta budgeten på alla håll och sedan äta upp den

Vad säger de mörka tankarna just nu?
- Något i stil med "lägg dig ner och dö bara!"

Någon sanning i det?
- Det finns saker som skilljer en vinnare från en förlorare och detta är en av dem!

Så vad vill du ha sagt?
- Ibland är jag en arbets sadist som klättrar på naglarna för att slippa se mig själv som en förlorare

Något du trivs med?
- Mer något som jag får leva med i en situation där jag alltid har ett stort leende

Så vad händer nu då?
- Ett glas treo för att sedan dyka med huvudet i kudden

Var det allt?
- Nej jag glömde väl att säga godnatt ;)



"Jag är inte gud men jag misslyckas var gång jag försöker vara"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0