Fett nice!

Ja som ni ser nedan så tycker jag att det händer ganska mycket i mitt liv och att saker och ting faktiskt är rätt bra roliga. Synd bara att jag inte fick plats med fler bilder, men det får ni helt enkelt ta.
Må hände att jag kanske vinklar lite, men någon kred måste man ju ha för att man bistod med kamera och glatt humör. Jag är ju alltid lika dan ändå, helt enkelt en bitter jävel med ett glatt humör med glimten i ögat. Tar aldrig livet på ett allt för stort allvar då jag vet att jag ändå inte kommer levande ur det

Vill även passa på och tacka för en underbart rolig helg men nu kallar skönhetsömnen som aldrig verkar bita.

"Vill du också se Mozart på en elgura?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0