Heldags dokumentation

Max VaknarFår på brillorna och är igång direktGår in i vardagsrummetBallkongenIn i hissenUt på gatanGatuköket =PSystemetSnus såklartGör mig i ordningHissen upp till LeeGlatt möteLee säger "Det här kan väl inte vara ICA"Finns inte lammkött så tar jag massiv korv"Cohiba time =DTar lång tid med CohibanRockar!Folk gödar!Men jag bara lerSåg något söttMin utstrålning påverkar andraäven mig självoch än fler!Bilden talarLee på bra humörPussyshotLite som den perfekta hemmapappan.


Här bockar jag räliga morgonbilder så att känsliga tittare inte bryter samman


På väg till beachenVem kör egentligen?Mobbing!BaywatchMer BabewatchExpressEconomy ExpressVad är den svenska sommaren utan kameler?Endast på den skånska rivieran kan jag få be att säga
 

Kommentarer
Postat av: Joschan

Hell yeah that was a good weekend! hilarious!!!

2008-06-02 @ 19:51:19
URL: http://joxxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0