Inget bättre att skriva


Tänkte bara ge mig själv klapp på axeln och säga att jag dammat av allt i min lägenhet, damsugt, skurat golv diskat, städat, tvättat och till och med lagat mat själv här hemma. Inte var dag som det händer.
Blev så sjukt sugen på min egna korvstråganof på eget hemligt recept och blev bara tvungen att göra det. Blev en hel falukorv så nu vet jag hur det är att jobba i storkök... blev bra mycket mer än vad jag hade trot.
Sjukt gott i alla fall och bra nöjd.
Tänkte knarka polle medicin nu och gå och däcka. I morgon är en stor dag och en dag jag längtat efter.




Ps. En vecka kvar till semester, jag längtar fett mycket!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tjenixen! Haha du är allt duktigt du maxen! Kul att titta på alla balla bilder här på din blogg :P. Ha det fint Hoaaa! Kräm

2008-07-03 @ 11:38:37
URL: http://emiliacrona.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja du jag har nog bloggat sens 2006.. men startade en ny nu i veckan. Fest när, var hur? Jag å Anton har inflyttningsfest i augusti iaf hehe. Annars blir det mkt fest under falsterbo veckan :)

2008-07-04 @ 10:51:17
URL: http://emiliacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0