Veckans saker

Veckans ord: Fucketeroro

Veckans mening: "Gräsfläckar på din man efter att ha haft sex i trädgården..."

Veckans stad: Kristianstad

Veckans motto: Hoppar man för högt slå man huvudet i taket

Veckans kvinna: Josephine

Veckans måste: Komma ut och segla

Veckans höjdpunkt: När hjärtat kommer hem igen

Veckans låt: Foo Fighters - Everlong

Veckans dryck: Kaffe

Veckans idol: Niclas Hultqvist

Veckans Rating: 6.5
Den lägsta på väldigt länge, kanske de lägsta någonsin till och med. Men solen har ju försvunnit, andra är i Grekland, jag behöver semester lite väl mycket just nu, är sliten med huvudvärk men skrattar och ler ändå.
Slog mig nyligen att jag tror att jag är en av de mest lyckliga personerna i världen, jag ler ju alltid och skrattar var dag, men när jag sätter denna rating så måste jag ju se till alla extra saker för att sätta en rättvis bedömning.

Heja Eslöv!

Kommentarer
Postat av: Lee

Jasså, veckans ord? Har du delat med dig av det?? Oj. Veckan idol, Niklas. Haha. =) FETT!

2008-06-24 @ 15:48:10
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0