Grotta Di ansjovis

Vissa dagar, somliga stunder eller veckor så inträffar det. Gångerna då allt bara stannar i huvudet och reaktions förmågan sträcker sig ner till nivån där grovt förstånds handikappade ligger.
Allt bara susar förbi en, man håller högt tempo, allt går och går då det går snabbt, tempo. Men det bara rusar förbi av sig själv utan att det finns någon innre energi.
Musiken går i bilen men jag hittar inte ryttmen, kroppen vill dansa och munnen sjunga men energin är låg. Jag är så trött att jag näst intill drömmer om att få ligga i respirator för någon natt och någon dag.
Men jag vet att sången kommer, jag vet att jag skakar av mig tröttheten och rusar mot toppen igen.
Jobbigt när man är slagen men aldrig låter sig själv inse det, ibland är livet jobbigt och man letar efter en skidlift i uppförsbacken då det enda ankaret som kommer är inte i formen av en lift. Då måste man leta fram vinnar känslan och se det som en slutspurt för att vända trenden.

Låt mig sjunga i bilen på måndag!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet inte riktigt hur det med skatten fungerar, men saker som är gjorda i italien, säljs ju för normalt inköpspris eller hur man säger, men om en butik i sverige ska köpa in den, måste dom ju betala skatt osv. Därför blir dom dyrare! Träffade en tjej som skulle till italien nu snart och hon pratade lite om det :)

2008-03-13 @ 18:54:02
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Malin

och, om man nu är i italien, så behöver man inte betala för fraktkostnaden :) på så vis blir det ju billigare. Men hade man beställt den hem , så lovar jag att man hade åkt på en tullavgift ändå. Dom rotar igenom att dom små svinen :)

2008-03-13 @ 18:58:39
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Malin

hur då? :) Ja, ska bara spara lite månadslöner.... sen är den min haha

2008-03-13 @ 19:02:32
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Malin

aha :) där fick vi svar på det hehe. Har aldrig riktigt förtstått det där med ditt jobb! hehe. Tror dock inte jag vill lägga 20 000 på en väska, gissa om den kommer bli stulen om man är ute eller liknande. usch! Vågar inte ens ha dyra smycken på mig.

2008-03-13 @ 19:14:17
URL: http://emaelien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0