Saker som tåls att sakna

Nedan följer de ord och meningar som bara är för bra att kunna gå oberörd förbi

  • Klackarna i taket som aldrig förr (Med Emila var och var annan helg)
  • Är du en sådan serriös fitta eller är du oserriös (En full Calle talar djut på fyllan)
  • Får inte jag en bers snart så trillar jag av sätet! (Kim på en ninjutsu-fylla)
  • Nej det är inte höger vi ska gå, vi ska gå vänster, sen vänster och vänster igen (Bokis på monsterfyllan på väg hem från Limhamn)
  • Hej allihoupa! Jau ää fööckin snygg ve fan ää ni!? (Jag en dag på kontoret)
  • Gryyyyyda! (Henke förbannad)
  • Heeelt-ärligt (Mickes vardagliga)
  • Sluta snigla på mitt ben, jag försöker att beställa! (Jag som blev sur på en tjej som tiggde drinkar i baren)
  • Är vi redan i Tyskland!? (En full och förvånad Anders när vi satt på bussen på väg till Charmonix då vi hade kört av från båten 1,5 timmar tidigare)
  • Im in the lead! (Var gång som man leder, ska inte glömmas att det ska sägas högt och man ska höja på armarna)
  • TNT Helpdesk dä ä Jaggi... (Alltid roligt att höra Jacki svara)
  • Jag pundade helt igår så det är därför som jag är helt väck idag (Klitan till sin chef efter tredje dagen på hans nya arbete. Smart Fille!)
  • TNT är snabbt som gummi (En kund till mig)




Finns bra många fler men orkar inte skriva mer. Är lite väl borring nu!
Kan ingen bara ringa och sjunga för mig för en gång skull, hade lätt garvat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0