Veckans saker

Veckans låt: The White Stripes - Jolene

Veckans kommentar: Med porrmusik i bakgrunden

Veckans ord: Business

Veckans ikon: Mannen på tusenlappen

Veckans kvinna: Wendela

Veckans motto: Motorvägen är vägen till framgång

Veckans Big No-No: Det skabbiga Grappa i Eslöv

Veckans bön: Kumbajama... kumbajama....

Veckans stad: Eslöv

Veckans vara eller inte vara: Vara såklart!



Veckans Rating: 9.0
Bra fart i skorna, frisk fläkt i allt. Kanske lite väl bra för mitt eget bästa då huvudvärken får sväljas med en treo och halsen löser sig då jag tar mitt kaffe missbruk till helt andra nivåer.
Det kostar att ligga på topp men mitt leende sviker aldrig


"Bara för att jag är ett kap så går jag inte under namnet REA"

Kommentarer
Postat av: Malin

Veckans kvinna är väll ändå jag:) se till och ändra det hörru, eller får jag vara nästa veckas kvinna? :) mouhaha. Jag ska lägga upp våran heta fyllebild på min blogg, det du!! haha

2008-03-12 @ 20:14:04
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Malin

haha veckans stad: tygelsjö :) vad skulle det annars vara liksom hehe. Ojoj, jag får till och med vara veckans puss :D det du!

2008-03-13 @ 07:40:07
URL: http://emaelien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0