10 snabba

Vad händer i sommar?
- Allt för mycket men allt för lite planerat. Dock så blir det Kreta i juli med flaggan

Något namn på denna sommar inu?
- Jag har tänkt mig att sommaren av 2008 kommer att vara sommaren av skenda

Varför just detta namn?
- Ja vad ska jag säga? Sommaren och semestern är näst intill något som är heligt för mig och något jag behöver så sjukligt just nu. Därför så ska den fyllas av mycket fest och roliga saker och får därför detta namn inspererat av Halebys ord.

Midsommar då?
- Otroligt heligt men sorgligt nog inget som står uppskrivet. Får kanske fixa något friskt på egen hand. Men blir hellre bjuden på något bra =P

Vad står annars på schemat?
- Firmafest i Norrköping, Officiella klagodagen, Strandbaren, fiske... nä nu börjar det spåra ur här. Har för lite att skriva om just nu och vägrade att ljuga. Men det kommer ska ni se, det kommer. Om ni inte tror mig så fråga Anna istället om att det händer saker när Maxen har semester, ALLTID =D

Vad står överst på listan just nu?
- Sömn utan tvekan!

Efter det då?
- Rädda Pellagonierna på ballkongen så att jag inte behöver skämmas inför pappa

Dagens höjdare?
- Ut över Nzogbia, något med tolstoy, fattade inget som vanligt. Men det skulle vara någon kändis i alla fall. Sa till Barista Gunnar: "Boka in den då?"

Kaffe eller te?
- Kaffe med mjölk föra att magen ska må bra, inga bitar, får tänka på vikten

Valfri slutmening att komma med?
- Man dansar inte finsk tango utan vodka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0