Inte igen på 364 dagar

Satt mest här med ett stort leende på mina läppar, ett sådant leede som allt som oftast sitter där och lurar på ett glatt sätt. Solen har hittat fram till lilla Skåne, musiken spelar i lurarna, man är ledig som alltid när det är söndag och allt känns bara så positivt och bra. Något som jag tänkte att jag borde kunna förmedla på något bra sätt för att försöka få någon annan bitter stackare att må bra av, då det faktiskt slog mig att idag är faktiskt en riktigt bra dag. Solen skiner, det är fotboll och jag står och dansar framför spegeln utan att se någon förbättring. Med andra ord en otroligt härlig söndag fylld med fritid men fortfarande helt underbar, en helt vanlig söndag med vår i luften, en dag som faktiskt inte kommer att vara igen fråns om 364 dagar. En dag som jag borde ta vara på och göra till den bästa och mest onödiga söndag som jag någonsin har varit med om. Kanske städa lite men mest bara vara onyttig och inte göra så mycket alls, mest ligga ner och skratta och le. Antagligen de sakerna som jag gör absolut bäst här i livet.

Ibland så är det solen som skiner, ibland är det jag. Idag blickar vi uppåt

Kommentarer
Postat av: Malin

what? :) nu hängde jag inte med!

2008-05-12 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0