Jag är inte den som är den, jag är den andra

Jaha så vad säger man? Kanske något i stil med "man får va glad att man inte är död".
Va? Börjar det lukta bitterhet i Residence Hartler?
Bra fråga, bra fråga.... Men kanske bara lite. Är på något konstigt sätt otroligt trött och får inte tillräckligt med sömn. Ser fram emot en semester som inte träder i kraft fråns ett tag framåt och skramlar därför redan efter krafterna att orka hela vägen.
Dock ifall ni känner mig så vet ni att krafterna kommer oavsett ifall jag vill det eller inte, så länge man försämmrar hälsan så finns det mer att hämta ;)
Så att i kämpandet till det perfekta leendet så tänkte jag lägga ut en bild som visar en stund då man låg på den perfekta toppen som snart är tillbaka och sitter på mina läppar så gott.

image327

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha bästa bilden - det var tider det :)

2008-05-25 @ 21:03:10
Postat av: Joschan

EMO!!

Poke!

2008-05-26 @ 00:24:28
URL: http://joxxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0