Min morgon i filmkaraktär

Jag vaknade klockan 6.00 av att klockan ringde då jag likt en dålig amerikansk action låg och kved i 10 minuter till det hemska oväsnet som plågade min kropp.
Minuten senare drog jag mig segt upp ur sängen då Rockey fanfaren spelades i mitt huvud, bara att från skillnad från filmen så tog jag mig från sängen till badrummet och i filmen så springer Mr Balboa genom hela stan.
Väl i badrummet möttes jag av en otäck bild i spegeln, något som hämtat ur filmen rovdjuret. Hoppade in i duschen, var helt borta i huvudet och kände mig lite som Forrest Gump när han stod i regnet i Vietnam.
Hoppade ut ur duschen, in i badrocken och ut ur badrummet likt Heff, låtsande vara Heff. Slängde mig i soffan och bli liggandes ett tag som Jabba Da Hut från Starwars för att sedan dra på mig kostymen, fixa håret, borsta tänderna och fräsha upp mig till en person likt Nicolas Cage i "En andra chans" för att sedan dra på brillorna och bli en tvätt äckta James Dean.
Åkte ner i hissen genom att vara en agent från Men In Black för att till slut komma till bilen och bli en huvudroll från Days of Thunder tills rätt låt dök upp och jag blev Joey Ramone från RockNroll Highschool....

Visst är det svårt att hitta sig själv ibland även fall leendet och lyckan finns där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0