Nattens sena timma

Jaha du, nu sitter man här igen som en knarkad koala och egentligen inte har något bättre att skriva.
Samma gammla saker och samma fenomen. Vad ska man egentligen säga?
Kanske något i stil med att inget går framåt och endast leendet får en att må bra. Vad andra egentligen tycker är vad dem tycker och inget annat. Är det en själv som är lycklig eller andra?
En otroligt massa frågor som har tusen svar men bara 2 utgångar då allt slutar med ett ja eller nej. Då det i mitt fall oftast handlar om att säga ja, bli lycklig och göra det bästa av situationen.
Situationen handlar just nu om att jag är otroligt trött och vill sova men kan inte sova utan att skriva lite och gör därför en dålig predikan om något som faktiskt betyder något för mig men bara svamlas iväg som sedan känns som något härligt för mig för att ingen vågar ifråga sätta det hela.

Folk är som dem är och det går inte att förändra. Jag är som jag är och inte mycket förändrar det. Låt det bara vara, lev på och var lycklig, något mer frågar jag inte efter och något mer lever jag inte efter.

Vill därför mest säga godnatt och hoppas att världsfreden kommer någon gång runt 2134.

Sov sött alla så kanske vi hörs

Kommentarer
Postat av: Josch

vill bara säga en sak... eller snarare göra..

..

POKE!!!

2008-05-22 @ 00:12:34
URL: http://joxxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0