Hur tänker folk egentligen?

Satt och lyssnade på radio imorse som alltid och de pratade då om toans dag som tydligen var igår och om hur toan ska vara då det visade sig att killar har en tendens att tänka på mat när de sitter där medans kvinnor inte gör det i samma utsträckning. Jag blev ju tvungen att tänka efter ifall jag själv gör det men jag hittade svaret nej ganska snabbt och blev inte så värst förvånad.
Där emot så tyckte jag att det var mer konstigt när den andra radioprataren sa att toan måste ju vara mysig. Pratar man liksom i de termerna när man pratar toa?
"Jag var inte så nödig men din toa är bara så skön, mysig och gosig..." Inte vet jag men man börjar ju undra, eller är det som så att jag är ensam på att bara gå in där för att göra mina behov och inte mer? Finns det en sammankoppling mellan detta och varför tjejer så ofta går två på toan?
Många frågor och man söker ju svaren som kanske aldrig besvaras. Men kan man verkligen säga att det ska vara mysigt? Vilka känslor är det jag saknar när jag går liksom?
Är det sedan någon skillnad på de olika stolarna och hur dem ser ut eller är det njutningen att titta sig omkring i badrummet när man sitter där?
Oj vad många frågor man kommer upp med här nu som man bara vill ha besvarade. Även att ifall det finns folk som tycker att det ska vara det där lilla extra, varför finns det då inte fler lyxsaker till toan? Alla ska ju ändå klanka ner på japanernas vattenmassage system i toan, om det ändå ska vara mysigt så varför inte installera sätesvärmare, nyonljus i vattnet och en skinklädd ring med AC?
För det måste ju vara rena rama drömmen för mysiga stunder på dasset för dem som är lagda åt det hållet

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ibland undrar jag om det finns några friska celler kvar i din hjärna.

2008-11-23 @ 10:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0