Man måste ju undra

Om man läser kommentaren under namnet anonym på mitt inlägg Att uttrycka "för sådan är jag", så finner man en person som klagar över hur jag skriver. Jag tycker bara att det är så förvånadsvärt att någon går in och läser min blogg för att sedan klaga på hur jag skriver. Varför ens läsa det då?
Jag blir även ganska förvånad när personen även skrivet att jag använder så mycket ord så att inget går in (jag är nog inte den enda dyslektikern som medverkar i denna blogg). Men vad vill den här personen få ut av det?
Blir bara så förvånad över att någon lägger den tiden och den energin på att göra det, samtidigt så är det ju chamerande också för att tydligen så bryr sig denna personen om mig så mycket att han/hon måste skriva ett inlägg där personen inte vågar sätta ut sitt namn. Inte vet jag men kanske vill personen inte att jag ska kritisera dens blogg allt för mycket, fullt förståligt.
Hade personen i fråga även kunnat läsa så hade han/hon sett att det även gick in på respekt i den fråga att alla personer har rätt till sin egenrätt något som tydligen aldrig personen förstod sig på även fall orden var många.
Jag blir ju frustrerad här, hur mycket ska jag behöva skriva egentligen för att alla ska kunna förstå? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste jag ha en egen blogg bara för att jag kommenterar din?

Nä tyvärr, inget går in och det beror inte på att jag skulle vara dyslektiker, vilket jag inte är. Det beror bara på ditt maniska malande. Tjat tjat tjat och det låter "bla bla bla bla". Har man en offentlig blogg får man vara beredd på att folk "lägger ner tid och energi" på att kommentera. Deal with it.

Du känner mig inte ändå så varför skriva ut mitt namn? Spelar det någon roll?

2008-11-06 @ 11:46:38
Postat av: Hartler

Patetiskt! Den som vill läsa mer om denna person kan läsa på http//guidedbyvoices.blogg.se/

2008-11-06 @ 17:05:53
URL: http://hartler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0