Så jävla fint!

Satt i 90 minuter och bara väntade på att Newcastle skulle släppa in ett mål, antagligen de 90 minuterna som beskriver den tråkigaste fotbollsmatch som jag någonsin sett. Men de släpte aldrig in något mål och de lyckades spela 0-0 mot Chelsea som jag tycker är en bedrift ut över det vanliga. Helt underbart att se.
Det hör till ovanligheterna att jag säger detta men vilket underbart försvarspel de spelade mina hjältar. Fortsätt med det för att nu får vi nog räkna på vart enda pinne som går att nå för att slippa bottenstriden.



Howay The Lads!

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vem tycker du är sexigast?

2008-11-22 @ 18:13:03
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0