Tre veckor kvar och en halvtidspaus

Fick svaret att det var en ålders grej att jag kände att allt börjar gå för fort men ändå så känner jag mig inte en dag över 60. Inte vet jag om det är det eller ifall tiden egentligen gått så mycket snabbare då det lika gärna kan ha varit att jag haft otroligt många bollar i luften och en hög aktivitet. Men hur som helst så börjar man känna det nu att det är inte långt kvar till semester.
Efter att under ett längre tag haft svårt med sömnen så har jag lyckats bryta trenden och nu har jag istället sovit som en björn och lite där till var natt. Tror att jag sover i snitt 10 timmar per natt men känner mig ändå ganska utmattad, så nu har man näst intill börjat räkna ner till semestern.
Sjukt nog så är det december när man börjar jobba igen på måndag, inte bara är det december utan jag får ett nytt nät till mobilen också då jobbet bytar till tele2 och man får teckning i norra Skåne nu också. Som två flugor i en smäll. Men inte bara det så är det då bara 3 veckor kvar till 2 veckors ledighet och än bättre så är det bara 2 veckor kvar till att åka 4 dagar till Prag och koppla av.
Längtar så otroligt mycket nu, är inne på att göra allt nu för att få extra energi. Jag tränar var annan dag, jag äter bättre, umgås med vänner, försöker andas ut så mycket som möjligt men ändå så känner jag mig inte helt utvilad. Är lite som jag brukar säga, ibland får man bita i det sura äpplet även fall det är fan så mycket surare än vad man tänkt sig.

Så peppa peppa ta FACKIN TRÄ! Nu jävlar kör vi det sista med en halvtidsvila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0